Friday 4 March 2011

cuci mencuci

malam semalam
(3march2011)
aku n family en.chenta  basuh n cuci umah

hurrmmm...agak meragam gak la aku coz rasa dh lewat sgt waktu utk mencuci umah

add on lak esok nyer aku keje..n kesan nyer mmg aku balik lewat mlm tadi...almost dekat kul1:00am baru setel n sampai umah
and kompem gak la aku
MEMANG MENGANTOK
tahap dewa okk..
nasib la hangen tak baik kuar~

so tonite
(4march2011)
bawak masuk barang2 dlm umah.

n mybe family en.chenta and k.yana family akan bergotong royong mengangkat barang2..

yeah~

xsaba ke nak masuk umah baru...???
answer is:BIASA jek..hehehe(typical answer dr aku..ahakz~)

so tuk ouse warming tu..nnt la yerk...kasik budget yg len ye...~
de rezki aku akan jempot yg berkenaan yer

p/s:umah aku de swimming pool okk..~(edisi:belagak...hehehe)

No comments:

ESSENTIAL OIL PART 1

hi dears, dah banyak hari aku hold niat aku nak share pasal essential oil yang aku guna.  Sekarang kalau tengok memang banyak iklan or pro...