Thursday 1 December 2011

scary scary...

bby dh masuk minggu yg ke-25 dan di saat aku ngah berangan2 x yah mnm air gula semalam lps checkup aku di beritahu on tiz friday dtg tuk mnm air gula...

scary sgt ke yerk??sampai otak aku refleks benda2 yg xbest bila ckp bout the air gula...haih~errmm...tahla..myb aku asik d sogok cite2 yg xbest ttg air gula waktu pregnent ni...haih~lagi..

akak2 aku semua nyer terselamat..oh! ini tidak adil~hehehhe (sendri xnk jg berat bdn n mkn sapa suh..pastu dan2tu ckp xadik kan...hehehe)

so aku seorang jek la yg akn mengalami experience mnm air gula dikalangan akak2 aku...ceiiss!!!dan ceisss lagi!!

tp xpe..demi bby yg tersayang ini aku akan berusaha bersungguh2 utk mnm air gula tu witout muntah2 on tat time...paray n pray..

so mlm ni dh stat kn berpose...~huhuhuuuuu~

No comments:

ESSENTIAL OIL PART 1

hi dears, dah banyak hari aku hold niat aku nak share pasal essential oil yang aku guna.  Sekarang kalau tengok memang banyak iklan or pro...