Wednesday 11 May 2011

terima kasih ayah

kan aku dh ckp 
aku sekarang memang suka wat post yg syahdu2 jek
hihiho~

malam td (selasa)
aku tipon ayah 
kes nyer nk tye pe yg dia komen kat FB aku
aku paham tp pahaman yg len la..hik~
maksud yg terpesong..ttuuuttttt...... (sensores okk)

tp bukan itu upe nyer (haaa...tgk kan aku dh ckp td maksud dia len)
so sembang2 la sikit...sikit la sgt nm kalu dh menyembang meleret2 ada la...
selalu aku ngepoh ngn mak aku jek tp mlm td aku ngepoh ngn ayah aku plak
hehehehe
(en.chenta de kat sebelah aku ms tu tp dia senyap jek)

aku ni kira rapat ngn mak n ayah aku..
tp aku suka mtk pe2 ngn ayah aku
kalu ngn mak 
aku memang la SANGAT SEGAN!!
kalu ngan  ayah xde la sgt
n add on ayah x byk tye 
kasik tau reason nape nk duet n then dia kasik (tp tgk mud gak hu~)

so mlm td sembang la yg cousin aku de intebiu kat tmpt aku keje sekarang
bukan pe sian lak tgk dia
dh la lelaki tp keje tetap xde lagi
so aku igt takat nk cr experience 
pe salah nyer try keje kat tempat aku
kebetulan de vacant 
tp before tat aku kasik explain seDETAILS yg mungkin 
pasal aku nyer tempat keje

salary of coz la OUT 
... x BYK okk...
bg aku ckup2 mkn jek (tp ALHAMDULILLAH msh murah rezki)
n kalu dia de fmly mmg aku x suggest langsung ko keje cni..cian kot...
tp he is singgle n AVAILABLE 
(de yg nk bekenalan ke??tglkan no tpon okk...cesss..terpromote lak.hik~)
so takat nk beso kan tekak sendri ok la
yg penting skali adalah PENGALAMAN bekerja
so semalam he was attend for d interviewed
result xtau lagi..xtau la dpt ke x
dpt ok la xdpt myb bukan rezki dia
but yg penting adalan MENCUBA
xcuba xtau kan

oppss....temelarat lak cite...hehehe
ok masuk main point balik (conversation aku n ayah)
so aku pon cite la kat ayah yg cousin aku interview kat tmpt aku tp dia x gtau mak dia (mak su aku)
so tkt la nnt mak dia ckp aku hasut anak dia keje yg kt tmpt xde class, xglemer 

tapi 

ayah ckp:

(lebey kurang camni la)
jangan nak merendah diri bila orang lain merendah2kan kita
sekurang2 nyer kerja aku sekarang murni walaupon gaji kecik
ayah gak ckp 
biar la gaji ckt lama2 nnt de la rezki yg lbey banyak

(patut la org xde rasa nk cr keje len..upe nyer berkat ayah de kat cni)
:)

hurrmm ..
MEKASIH AYAH

orang tau 
dalam diam ayah bangga ngan orang n anak2 ayah (hehehe ..perasan.. )

wlaupon anak2 ayah xkaya dengan duet 
tp 
anak2 ayah telah berjaya menjadi MANUSIA yg berguna

TERIMA KASIH AYAH
sebab ayah 
kami adik beradik tau mn yg betol mn yg salah

TERIMA KASIH AYAH
jasa ayah xkan terbalas didunia ini

INSYAALLAH 
akan kami jadi anak yg soleh n solehah 
sebab itu je yg mampu kami bagi 

"DOA ANAK2 YG SOLEH DAN SOLEHAH"

TERIMA KASIH AYAH 


3 comments:

Luqman PakmantellO said...

walaweh...sayu je ati aku nie bace..ahaha...tp nway, tq lah tlg2 aku mencube2...

balik2 mak aku tanye. mcmane?dlm ati aku kate, mane la pulak die tau nie..haish. tp ayah aku baru tau mlm td. N die kata, x salah mencuba. Kalau ade rezeki, xpe laa, cuba. Gaji kecik pon xde hal punye...:)

cik puan ct said...

xde la ko dh tlong aku so pe salah nyer turn aku lak tlg ko...bukan kena byr pon..hik~

aku bukan pe...yela..takut mak ko segan la tau ank dia keje kat tmpt yg xglemer, xmcm ank2 mak long yg keje kat tmpt best....pastu tau lak aku yg rekemen..huh~mls nk dgr dia bebel..he~

hurrmmm..

Luqman PakmantellO said...

hahahahaha...xde maknenye! I know her better then u kot sis....;p

ESSENTIAL OIL PART 1

hi dears, dah banyak hari aku hold niat aku nak share pasal essential oil yang aku guna.  Sekarang kalau tengok memang banyak iklan or pro...