Tuesday 17 July 2012

my mucuk

hallluuuu...

esok my mucuk genap la 4bln...weehhuuu..mucuk dh makin membesar..ahakz
tp xbest nye semalam amik my mucuk tok ma dia ckp dia kurang sehat...aaiiisshh..pa sudah jadi...???

tok ma cakap dia asik merengek takmo tido n badan cam panas sikit add on sore dia dh serak2 cam penyanyi rock...alamakk!!!

duk layan dia tidoq malam tadi...

so mlm tadi tepek cool fever n kasik ubat demam..
jadik nye arini aku x g keje..huk~
but its ok,demi anak seorang sanggup berkorban pe saja...walamak...hekhek..~
ibu sejati nih..hehehe

so tadi bawak g klnik doc cakap she's ok...xde demam just tekak dia berkahak sikit..myb bcoz of environment..kawasan yg sentiasa berabuk..
YES!! 
memang area umah aku ni sentiasa berhabuk coz depan umah aku ni adalah KILANG
oouuucchhh!! (sabo, sikit masa lagi mau move out meh..ammiinn)

so sekarang dia ngah tido lena..harap2 esok sudah kembali tersengeh cam kerang busuk ye ucuk.. :*

No comments:

ESSENTIAL OIL PART 1

hi dears, dah banyak hari aku hold niat aku nak share pasal essential oil yang aku guna.  Sekarang kalau tengok memang banyak iklan or pro...