Friday 20 July 2012

Ramadhan Kareem.. ahlan wasahlan.

hepi ramadhan tuk semua

moga ramadhan kali ini lebih bermakna dari yang sebelum nya.
moga ramadhan kali ini lebih memberi ganjaran pada kita
moga ramadhan kali ini lebih mengajar kita erti beryukur dengan segala nikmat DariNya
moga ramadhan kali ini lebih mengajar kita erti bersabar dengan segala dugaanNya

dan

aku harap ramadhan kali ni aku boleh bangun masak tuk sahur..huu
coz en.hasben kena makan heavy tuk sahur..ohh!!

dulu masa sekolah duk hostel kalu nk sahur bangun g dewan makan/dining..ceduk duduk suap..simple!
kalu xmo sahur..sambung jek tido..still leh pose..simple!

dulu masa duk bujang kat umah sewa...malas sahur..xyah bangun tido.
kalu nk sahur makan kurma 3biji air masak.cukup..simple!

masa bujang, paling malas pon kalu nk sahur...minum air..cukup..simple jugak!

tapi dah kawen.........

MASAK or BELI .. WAJIB bangun SAHUR!!!!




p/s: ALhamdulillah, dah kawen complete bersahur...xke dapat PAHALA tu...free jekan dapat pahala...xsusah pon..ALLAH tu kan SAYANG kat UMAT dia..so jangan malas2 bersahur :))

1 comment:

pokcikbobo said...

Semuga amalan di berkati Allah.

ESSENTIAL OIL PART 1

hi dears, dah banyak hari aku hold niat aku nak share pasal essential oil yang aku guna.  Sekarang kalau tengok memang banyak iklan or pro...