Friday 29 April 2011

ada ke patut

aku teringat masa aku nk kawen aritu

ayat di mana kekawan, n sedara mara belah husband aku ckp kat mak n aku sendrik

"bertuah siti kawen ngn man ni"

oh !!

tp pesal mak aku or sedara mara or kwn2 aku sendrik x ckp

"bertuah man kawen ngn siti ni"

cessss...cesss.....nak kata laki aku x bertuah la erk dpt aku...

ohh noooo!!!

reality nyer lain okk...~

mak aku aja jgn bongkak....xbaik berbangga diri, so aku mmg humble okk.(humble la sgt)..mn de cite yg baik2 tentang diri sendrik...aku cite yg buruk2 jek...

cth: "saya x pandai masak".so bila balik umh mama, xde la kena masak...hikhik~nmpk x???
strategy tu....hehehe..tp hakikat nyer......

en.chenta adakah aku yg terbaik..???? 

"kalu abg jawab TAK....hurrmm(siap la nnt)"

hu~

No comments:

ESSENTIAL OIL PART 1

hi dears, dah banyak hari aku hold niat aku nak share pasal essential oil yang aku guna.  Sekarang kalau tengok memang banyak iklan or pro...