Monday 11 July 2011

generasi apakah ini?

assalamualaikum...

myb short entry jek...

luahan rasa last week...

aku dlm class...sakit tekak tejerit kat depan class..explain to students dgn penuh semangat and suddenly...aku ternampak one of my students tegelak2 n bercakap2 in front of me...

OMG!!!
suddenly gak darah aku naik sampai ke kepala...nk blow up jek...n memang x leh tahan meletop gak akhir nyer!!

"eh u!!dr td i saw u're not pay attention in my class.and bercakap2 masa sy tengah bercakap
why??(diam and terkebil2 pandang aku)
if u're not interested with my class boleh change ur class and go for other class..
r u really interested with my class??(angguk)
but dr attitude awk ni i can see tat u r not!!
(tetiba tengah marah de 1student yg len nyampuk)
"and u ..."boleh awk menyampuk masa saya tengah marah ni.."how rude u r??!!"

gile kot..

kalu dulu masa aku belajar dulu lecturer kat depan ngah ngaja mmg x berani nk becakap2 kat belakang..paham x paham...diam jek dgr and then bila dia tye paham or x baru ler nyampuk...

sekarang ...  xde dh mcm tu..majority menjawab and bersembang2 kat belakang bila lecturer kat depan bg explaination...ermm..camne nk bijak n dpt result cemerlang camtu..generasi pa la yerk sekarang ini..hurrmm

kuarang hajar dengan lecturer...mn la nk dpt berkat
so belajar la how to respect others people. lagi2 orang yg kita gelar seorang GURU...."


GURU pelita hidup~

No comments:

ESSENTIAL OIL PART 1

hi dears, dah banyak hari aku hold niat aku nak share pasal essential oil yang aku guna.  Sekarang kalau tengok memang banyak iklan or pro...