Thursday 21 July 2011

i have to work hard

assalamualaikum...

tajuk entry yg aku sendrik takott..huhuhu

dh kompem ni byk la benda yg aku dh terpikir2...adeehhhh!!!
tahap kerisauan yg aku sendrik x tau leh bertahan ke x...byk yg aku kena buat..

i've to work hard to make sure semua nyer ok...aku akan terus berusaha.biar lah susah 
kerna orang kata bersusah2 dahulu bersenang-senang kemudian..

so WORK HARDER then before citit!!!!

arap2 orang kata rezki tu sentiasa ada..insyaAllah mudah2an..arap sangat2..

arap2 idup ini sentiasa di limpahkan rahmat dan rezki 
dan aku sendri kena byk2 bersabar...ingat segala ketentuan adalah takdir dari ALLAH s.w.t

aku kena belajar camne nk terima hakikat dan takdir.

 'YA ALLAH redhakan lah atiku dengan ketentuan mu
janganlah kau sempit kan jiwa ku iman ku dan hatiku dengan segala keluh kesah terhadap ape yg berlaku dalam perjalanan idup ku..'

"aminn..."

No comments:

ESSENTIAL OIL PART 1

hi dears, dah banyak hari aku hold niat aku nak share pasal essential oil yang aku guna.  Sekarang kalau tengok memang banyak iklan or pro...