Wednesday, 29 August 2012

masih berjaga

salam lebaran semua :)

rasa nye sempat lagi nak wish "selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin"
mesti banyak memori indah di hari lebaran tahun ni kan?

tapi tgh pagi ni malas la nk cite sgt pasal ari raya.

ni masih lagi berjaga wlaupon jam dh cecah kul 1:00am..aaiisshh
ni semua akibat dari aku wat calculation akaun OMSA..aiiisshh

maklum la akauntan xterlatih n xde certificate langsung ni la jadi nye...tekial2 nk cari mana la ilang duit, mana lak timbul duitt...aiisshh..memnag susah..so salute la pada mereka2 yang begelar n memang bercita2 nk jd akauntan..aku dlu belajo basic akaun pon sipi2 jek nk fail (nasib bek lulus..alhamdullilah)

cian kat en.somi besenggang bijik mata gak tadi duk tlg aku kira duit...pastu tolong cuci baju n sidai baju..mekacih yerk :)) ..hehehhe

so ni dh setel leh nk tido ngn lena nye...sok nk ngadap boss, nk bentang report belanjawan..huhuhu

before nk pejam mata meh kita layan gambo di hari raya tahun 2012 ni... :D

theme color : purple (belah fmly n belah mertua, nsb bek sama theme..hehe)

left: abah, en.somi, liltle zara, uncle amat

left: abang, si mucuk muka masam, mE ~luvly famly~

left: abang n mE ;)

suuwwiitt kapel <3

left: abang, liltle zara yg muka shocking, mE

in law family
left: uncle amat, anty solehah, anty qila,
abah, lilte zara, mama, mE, abang

again~

and again~

1st line
end left: anty mila a.k.a atok mila
end right: anty linda a.k.a atok linda (ngeh3)

again
we are family <3<3

p/s:all those pic adalah pic kat kluang...1st raya with my family in law..nak wak guane ikut turn le dok..ngeh3..nnt la hapdate pic raya belah aku nyer family nyer pic yerkk...hehe :D

3 comments:

bai baizura said...

huntunglah org ada suami :p

Zul De Alexis said...

wah meriahnya selamat hari raya..:)

Zul De Alexis said...

wah meriahnya...:)

selamat hari raya..nk duit raya!!!..eh? hehe