Monday 27 February 2012

countdown

yeah lagi seminggu lebeyjek nk sampai ke waktu nyer

rsa cam

oh! cepat la bby ni lahir .. hehehehe ...(xmenyabo)

at 1 momen rsa cam dh x kesah sakit or x asal dpt jmp bby ni secepat mungkin ..ahh!! excited rasa nyer..myb bcoz of this is 1st time nk dpt bby, so feeling dia mmg telebey2 lakan ..hehehhe

dh 2x scan bby is bby gurl .. tp cam2 kemungkinan boleh jadi dr gegurl jd boboi...so aku x kesah asal bby sehat n selamat dh ok..alhamdulillah :)

we're agreed nk kasik nama sama ada if gegurl

1. nur aisyah iman
2. nur aisyah zara
3. aisyah nur iman
4. aisyah nur zara

padahal tebalik2 kan jek nama tu kan..hehehe...(gedik telebey)

n then if boboboi

1. muhammad aif

de lagi tp aku x ingat coz yg laki2 ni en.somi yg nk kasik nama..so aku x de la nk alert sgt.. hahahaha...yg de ni mmg aku yg nk letak nama ni..hehhehe~

tp pepon arap2 semua nyer ok....

p/s: mud xsabo2 ... excited lebey .. semua la...huhuhu (lantak la ko nk kata pepon) yg penting aku hepi en.somi hepi..bby pon hepi :))

No comments:

ESSENTIAL OIL PART 1

hi dears, dah banyak hari aku hold niat aku nak share pasal essential oil yang aku guna.  Sekarang kalau tengok memang banyak iklan or pro...