Wednesday 15 February 2012

perot oh perot

ok sekang aku dh masuk 36weeks 2days... okk mmg dh x lama sgt dh aku nk deliver...huhuhu..neves la plok..

tp nk xnak kn la gak menghadapi nyer....perot aku pon dh makin beso n makin berat (wlpon org2 len smua ckp perot aku kecik)...but for me matlah ketara besar n berubah nyer perot ini :)

skg dh makin sengal2 pinggang aku ni..lagi2 kalu mlm...pusing kanan sakit...pusing kiri sakit...myb itu simptom biasa bg org yg mengandung....trima dgn rsa penuh insaf...experience tat never can buy.....

bila bgn pagi pon aku sakit pinggang gak..at 1 point smp laki aku kn papah aku tuk bgn..dh mcm org nk OKU plak...huhuhu

susah upe nyer mengandung..baru tau n rasa camne mak mengandungkan aku (wlpon aku kuar awl dr masanya) tp tetap betabah....satu badan rasa lain...MAK TERIMA KASIH COZ MENGANDUNGKAN org, MELAHIRKAN org, n MENJAGA org sampai la dh nk ada anak sendri ni....YOU ARE THE BEST MOM FOREVER...xtau la camne hidup ni kalu mak xde...sob...sob..sob....(alahai aku sll syahdu kalu cite pasal mak...coz mak dh tua...bila2 msa jek aku leh dpt bite yg x baik)...xsangguo rsa nyer..huhuhu~

pepon aku berdoa moga aku n bby sehat n selamat sentiasa....~

p/s:to semua MAK2 kat luar sana....PENGORBANAN KALIAN AMAT BERHARGA n X DAPAT DIBALAS dengan WANG RINGGIT semata2...luv much much...... ♥♥♥♥

No comments:

ESSENTIAL OIL PART 1

hi dears, dah banyak hari aku hold niat aku nak share pasal essential oil yang aku guna.  Sekarang kalau tengok memang banyak iklan or pro...