Wednesday 2 May 2012

gile lama

salam semua....

pergghh gile lama aku x hapdate blog aku nih..sampai nk view blog sendrik pon dh terkial2...dh maju skg blog ni nyer appearence...sampai xtau nk tekan butang mana tuk view nih...uiisshhh~nampak sgt cam aku dh nk buta IT..ceiitt!!!

alhamdulillah 18 march 2012 tepat jam 1418pm aku selamat melahirkan my lillte zara a.k.a NURAISYAH ZARA BT MUHAMMAD KAMARULZAMAN...itu pasal la blog aku ni sunyi sepi jek...hehehe

ni pon blh mengON9 jap coz my lil zara tdo..eiisshh meragam dia satu arini..letih plak badan...tp bila dia senyap n tersenyum2/tersengih2 ilang terus rasa letih tu...errmmm...dh de anak byk yg berubah kan

ok la short entry tuk latest news..nnt aku igt nk cite experience bersalinkan zara...

ini lah pengarang jantung saya sekarang :))

No comments:

ESSENTIAL OIL PART 1

hi dears, dah banyak hari aku hold niat aku nak share pasal essential oil yang aku guna.  Sekarang kalau tengok memang banyak iklan or pro...