Saturday 19 May 2012

sempat tesengeh2 n besembang tu..


haii..assalamualaikum semua....

semalam aku de post tentang ank aku nk kena cocok tuk 2bln kan...haaa...alkesah mlm semalam setelah merempuh jammed kat mrr2 and lagi2 jammed kat flamingo coz nk ke klinik panel en.hasben kat pandan indah, akhir nya selamat suda simucuk aku tu dienjek kat kaki...

takott gak dia meraung xtentu hal n meragam n demam...so takat malam tadi sampai la ni ALHAMDULILLAH dia sgt betabah..sehat walafiat n gembira jek...#tp jgn le pasni dia wat hal plok kan..huk#

masa masuk jumpa doc n nk kasik injek tu aku dh nebes..coz cik nurse suh aku pegang tangan my mucuk so xde la dia meronta2 sgt...oh!! aku tgk ank aku kn injek ms 1st time aritu pon aku dh kesian..so mmg nebes n sedey la nk tgk dia kn injek...tp nok wak guane as emak xkan xnak pegang anak sendrik plak kan..so pegang dia sambil aku sembang2 ngan si mucuk tu.

skali doc injek, masuk jek ubat time tu dia dh meraung kuat..n aku cepat2 khayal kan dia ngn menambah sesi sembang menyembang ngan dia...so lps jek doc tu kuarkan jarum..dia tesengeh n keep continue besembang..see dia dh x nanges n meraung time tu..ohh!!#legaa makcik#

so otw balik tu aku kasik sumbat t***k senyap n tido sepanjang jalan...ohh!!#syukur makcik..ngeh3#
timbang berat dia pon dia dh makin semangat n membersar..last timbang dulu berat dia 3.5kg and skg dh 4.7kg..seronok mak dengar...anak ma sehat  #tesenyum lebar#

tgu la plak tuk 3rd shot nnt..pe la cite nyer yerk....so waiting for her age for 3month :)

p/s: she is strong like me ahakz~

No comments:

ESSENTIAL OIL PART 1

hi dears, dah banyak hari aku hold niat aku nak share pasal essential oil yang aku guna.  Sekarang kalau tengok memang banyak iklan or pro...