Tuesday 29 May 2012

pe la nk jadi nih..haishh~

pagi tadi cam bese aku siap2 nk g keje sambil mendukung zara...

so cam bese gak rutin harian bangun tidosusukan zara, n then letak kt atas tilam..tglkan dia tuk aku bersiap2 nk ke opis.so memula dia merengek2 n then sumbat puting, n aku masuk bilik pkai tudung touchup muka sikit,tetiba cam sunyi jek..upe nyer zara ngah layan perasaan n xlama pastu tgkdia dh tetido...weeehhhuuu...hehehe (jarang skg pagi2 dia tido,selalu merengek xmo tido.hhuhu)

nthen tgk jam masih awal, so biar la zara tido lama ckt pagi tu.akupon g la standby pe2 yang patut, cari kunci umah n kunci kete switch of lampu n kipas...but tang kunci kete, tetibaa...arrrgghhhh!!!mana la plok kunci aku nih????

cari punyer cari...addoiiyyyaaa dlm beg pump yg aku dh suh en.somi aku anta kat bonet kete pepagi tadi...camne tuh????aku pikir zara tido n aku leh la tun bawah amik kunci kat kete...tetiba gak..camne nk amik???kan kunci dlm kete yg telah berlock..???aarrrgghhh...(sampai xbetol aku pikir...adeehhh)

n nasib bek hpon aku xskali masuk dalam bonet kete tu...so tipon en.somi gtau kunci kete dlm kete, n dia ckp kasik dia 30minit..tgu la..jam pon makin mencemburui aku n zara..addeeehhh kompem lambat masuk keje ni..tp pedulik la...aku tgu la en.somi.

lebey kurang 30minit tu en.somi dtg jadi superman, penyelamat...so selamat la aku g keje arini..hehehe

p/s: makin pelupa aku ni sekang...haiisshh terpaksa la amalkan makan kismis lps ni...~

No comments:

ESSENTIAL OIL PART 1

hi dears, dah banyak hari aku hold niat aku nak share pasal essential oil yang aku guna.  Sekarang kalau tengok memang banyak iklan or pro...