Friday 17 June 2011

ala2 cite nora elena kah?

hehehe

assalamualaikum.....

hurrmmm...en.chenta dh balik dr cameron...n yg best nyer sampai2 jek umah dia tunjuk something sambil tersengeh2...taaraaa....de 2jambak roses...elehh!!nk tiru seth tan la tukan...

tp de 2jambak jek roses compare to seth kasik nore elena...butt....its OKKkk.....
saya tetap SANGAT gembira coz tiz is 1st time dpt bunge dr en.chenta...

"tQ so much abang" :)

x banyak pon benda yg en.chenta beli coz xde byk sgt budget g sana n susah nk bawak balik umah..coz dia balik umh nek moto..tu pon dh kesian aku tgk cam bwak batu bata jek beg dia tu..

de la stoberi, frez nyer yg magnet tu,n coklat. tu jek la yg dia bawak balik umah..

pepon gembira en.chenta dh balik..
bantall polok untuk tido dh kembali so mmg la sgt gembira kan.....hehehehe

p/s:nnt la aku upload pic roses yg x seberapa tu yek...tu pon kalu x layu..hik~

No comments:

ESSENTIAL OIL PART 1

hi dears, dah banyak hari aku hold niat aku nak share pasal essential oil yang aku guna.  Sekarang kalau tengok memang banyak iklan or pro...