Wednesday 15 June 2011

fuhh!!

lama gak x post pe2 kat blog ni

hurrmm...bese la kalu dh stat class...bizi memanjang..hUh~

class sem ni aku de aja students part 1,2 and part 3.. tuk students part 3..myb xde pe masalah sgt coz aku leh kata dari dorg part 1 smpi la part 3 ni mmg asik ngadap la muka yg sama...do not abig deal tuk handle dorg...INSYAALLAH...

d prob is part 1 and part 2 ..de dua sem ni aku baru ajar tiz sem..agak susah gak la nk cope with dorg2 ni..ADVenTURE okk..haih~

tadi aku masuk class 1A ..memula ok mud baikk jek.... idea tu kasik lecture pon mantap... n sudenly ngah betol2 kasik explaination de sorg students boleh siap nyanyi2 bagai time aku ngaja sampai leh dgr n ggu aku nyer kesentrasi nk ngaja n tetiba gak aku jd blur... suasana sunyi n aku tetiba xtau nk ckp pe . n tetiba gak darah aku naik smp kekepala...  haiiisshhh!!!

aku dh nak marah (mmg dh marah pon) siap suh tat student explain balik n smbG explaination tuk chapter yg aku nk ajr aritu.... n mula la tkebil2 xtau nk jawab n terangkan camne...

aku x kesah kalu students nk bcakap or kasik opinion tp ni ke org tGh duk trGn ko sebok nk becakap.at last sepatah pe pon ko xtau...tlG la respek ckt lecturer ko kat depan ni ha....

tu citer pasal daily routine...

bila pikir balik adakah aku masa study dulu cam mereka2 semua ni agak nyer???
aissshh..rasa nyer tidak la sampai camtu...diam n menurut kata jek....tahla...

kadang2 terpikir aku yg bersalah or siapa sebenarnyer....

tat a part yg xbaper best,
tapi de jek ari2 yg lain aku gembira mengajar mereka semua....bergelak ketawa n feel like we're brother and sister :)

tp pe yg aku tau aku kena jalan kan tanggungjwb aku sebaik mungkin...*wink*

No comments:

ESSENTIAL OIL PART 1

hi dears, dah banyak hari aku hold niat aku nak share pasal essential oil yang aku guna.  Sekarang kalau tengok memang banyak iklan or pro...