Wednesday 1 June 2011

dia adalah untuk ku;)

munajat aku mencari seorang teman setia di sisiku
doaku 'KAU tunjuk kan lah kebenaran di depan mata ku'

andai dia di cipta untuk ku
maka dekatkan lah dia
padaku dan pada hatiku

andai dia bukan di cipta untuk ku
maka jauhkan lah dia
dariku dan jua hatiku

aku percaya dia adalah untuk ku 
kerna aku percaya dengan ketentuan ILAHI

aku percaya dia untuk u
kerna aku percaya dia adalah doa ku

saat kau melafazkan tanda ikatan sah kita
aku telah percaya 
kaulah insan yg tercipta untuk ku

kerna aku percaya 
kau telah dekat dan berada di dalam hatiku

kau lah suamiku
kaulah penyeri ku
kau lah pelengkap idupku

terima kasih kerna sudi terima insan yang tidak sesempurna mana 
untuk jadi pelengkap ari2 mu

i love u so much ...en.chenta ()

siti rohmah binti tuha ♥♥ muhammad kamarulzaman bin daud

No comments:

ESSENTIAL OIL PART 1

hi dears, dah banyak hari aku hold niat aku nak share pasal essential oil yang aku guna.  Sekarang kalau tengok memang banyak iklan or pro...