Wednesday 11 May 2011

betol kah?

de kawan of my en.chenta
(semua pompuan,emi sorg jek laki)

last year opismate dia yg leh kata 99.9% pompuan telah berkahwin
and
dorg gtau en.chenta

:
"alamak inai kat jari dh nk abis 
camne nih??x pregnant2 lagi"

huhuhu

betol kah 
bagoss andainye
inai dh abis 
kita (wife) dh kena pegnant..
???

tapi 
prob nyer inai aku dh tgl ujung jari jek ni
oh !!

aritu anti pisah g umrah 
she gave me a hennai 

:so balik ni aku kena pkai inai ni, coz dh nk abis inai aku, x preggy2 lagi ni:

hu~

p/s: mlm td aku dh pkai inai tp touch up yg ujung jari tu jek kasik terang ckt
p/s: oh ! pesal arini semua kn de words 'touch up' and 'terang' haa citit??

No comments:

ESSENTIAL OIL PART 1

hi dears, dah banyak hari aku hold niat aku nak share pasal essential oil yang aku guna.  Sekarang kalau tengok memang banyak iklan or pro...