Wednesday 11 May 2011

makan

dalam pada nk berjimat

ermm..mmg xde makna nyer
xpe la bukan selalu 
dh lama rasa nyer x mkn kat luar berdua..
(ceh! pdhal baru jek kuar)
hehehe

ni kes eja la ni 
kim beli anak tudung rm15
so mlm td kuar g care4 nk cr yg eja kim
last minit baru tau dia xjadi kim

so 
dh bese rayau kat care4
ktorg cr pot len

rayau kat wangsaWalk

en.chenta jarang dtg cni
memula plan nk mkn kat subways
tp 
en.chenta dh rambang mata tgk tmpt mkn yg melambak kat sana
so xtau nk mkn kat ne

igt nk try kat AYER ROCK 
tp kn jalan kuar dr wangsaWalk
m.a.l.a.s

jenjalan,merayau sambil decide nk mkn kat mn
igt nk mkn kat POPEYE (baper byk igt daa)
tp de kak.lin n d geng..
xkose la plak

jenjalan lagi
at last nmpk satu pot ni cam best jek
tgk2 menu pe bagai 
ok la try mkn kat BBQchicken ni ha

not too bad....
boleh tahan la...
price pon ok la....
tapi
bese la kalu korean's food ni 
xde la ko nk rasa masin2 pe bagai kan
so tawar ckt mknan dia

"BAIK tuk KESIHATAN okk"

 aku pun xtau nape aku nk posing camtu.hik~


en.chenta sgt decide nk order pe


fried rice n mushroom + chicken bbQ (lbey kurang la..(xtau nk nyebut nm sebena menu ni..hik~)
 

ngah besabo ..tgu lagi satu menu xsampai g...sambil2 tu on9 :)
 
yum3x..


No comments:

ESSENTIAL OIL PART 1

hi dears, dah banyak hari aku hold niat aku nak share pasal essential oil yang aku guna.  Sekarang kalau tengok memang banyak iklan or pro...