Friday 6 May 2011

suatu malam

1 nite x hengat dh bila..tp last month (april)

...tetiba aku teringat kat parent aku...

anak2 mak n ayah semua dh beso, bila kami dh beso maksudnyer,
mak n ayah dah semakin tua

bila pikir semua tu aku terpikir mampu ke aku menghadapi hari2 tanpa mereka....

dan aku rasa itulah malam sendu yg buat aku menangis tersedu2..
sumpah aku nanges mcm xboleh nk berhenti
husband aku pon smp dh xtau camne nk pujuk aku
last2 dia bior jek aku feeling sensorang

esok nyer aku tipon mak,
aku cite, aku rindu sgt kat dia n ayah samapai nanges2
tapi
as usual mak ckp mak x rindu pon kat aku.huhu

tapi gak 
aku tau sebenanye
mak pon rindu kat aku

hehehe
"mak malu nk ckp ngn orang kan mak rindu kat org"
..wink..wink...

mak ngan ayah..
orang SAYANG both of u..
doakan anak2 mak n ayah bahagia dan jadi anak yg soleh n solehah dunia sampai akhirat
mekasih sepanjang menjaga kami dr kecik sampai la sekarang
xde pe yg orang dpt bagi....
tp arap mak n ayah tau orang sayang mak n ayah sampai bila2

LOVE ALWAYS
♥♥♥ sitirohmahtuha  ♥♥♥

No comments:

ESSENTIAL OIL PART 1

hi dears, dah banyak hari aku hold niat aku nak share pasal essential oil yang aku guna.  Sekarang kalau tengok memang banyak iklan or pro...