Friday 20 May 2011

naik muak

ermm...

tetiba rasa dah muak nk mengajar la
myb perasaan sebagai seorang pendidik tu masih belum sebati and menebal dlm jiwa n sanubari aku kott...

baru 3 semester aku mengajar, tp dh terasa cam 3thn mengajar..huiishh~ berat mata memandang berat lagi bahu memikul...~(tetiba ni pesal?)

at 1 moment terasa cam seronok tp sekarang cam dh ilang semangat...xtau le pe reason nyer...(de ati nk apply TPM.baru 3sem dh MUAK kalu 7thn ... agak2 ko nk rasa pe time tu erk..??adessss~)

aisshh camne la nnt buka sem baru ni ye..??

dpt lak subjek yg aku xbaper nk suka...hanco kott...

tapi still arap semua nyer berjalan lancar...
(doa setiap kali sem baru bermula) 
tapi hakikat nyer...
oh! mmg x penah sangat jadi impian yg nyata...







adoiii~

No comments:

ESSENTIAL OIL PART 1

hi dears, dah banyak hari aku hold niat aku nak share pasal essential oil yang aku guna.  Sekarang kalau tengok memang banyak iklan or pro...