Sunday 22 May 2011

semester baru



ok dh nk masuk new semester 
kali ni bukan intake julai-okt tapi mei-okt adess nape la coti pendek sgt
dh xtau pe motif intake kali ni len..byk sgt khabar angin kenapa benda ni terjadi tp reason utama aku stilll xtau.


ermmm

biar la yg penting keje n dpt gaji..hik~
igt lagi x entry aku yg MUAK tu...ermm...mmg dh rasa cam x de spirit nk ngajo pon...
pesal tah...ni pon ngah gatai tangan nk apply job len..tp x berharap pon dpt..tapiiii kalu dpt ALHAMDULILLAH..hehehe...rezki anak la tu..hahaha (perasaAN cam dh pregnant jek kan...hik)

tapi for this semester INSYAALAH aku igt nk guna pendekatan yg len plak...bagi aku setiap semester adalah satu experimen bagi kaedah pengajaran aku..bila dpt result aku akan try others approaches...sem ni dh fail ckt aku rasa so next sem i have to make a big improvement....not for me but for my luvely student (ahakz~)


wlpon tiz sem aku dpt 2 new subject yg rasa nyer cam mencabar n xbape aku nk suka...but i have to work harder then before.... mmg kena bekerja keras !!!

OMT200 and OMT167 myb 200 xde prob sgt yg xbest nyer 167...oucchhh!! sakit perot i tau bila tgk n pikir tiz subject...ermmm...tapiiiiiiiiii gak aku kn berusaha cam aku ckp td..berusaha untuk LIKE/SUKA/MINAT ngn subject ni,bila aku suka myb students aku paham n suka ngn subjek ni..huiii!!! mintak2 la..INSYAALLAH :)

ermmm....(byk tol ermmm entry ni ye)

pepon still berusaha n berusaha........
setiap kegagalan pasti akan ada kejayaan andai kita sentiasa berusaha
hopefully as sem2 yg lps wish semua students yg aku akan aja akan berjaya n terang ati la hendak nyer..


aminn.....

nnt igt nk pos nota2 la kat blog aku nih...bior senang students aku nk refer..
aaiikkk~
cam nk jd blog education la plok..:))

ok la cau cin cau la yerk...nite

1 comment:

Anonymous said...

beb, this is personal blog..
kalo nk stud ko refer notes, wat la lg 1 blog. dis btween privacy of personal n public reference.

DIJOT

ESSENTIAL OIL PART 1

hi dears, dah banyak hari aku hold niat aku nak share pasal essential oil yang aku guna.  Sekarang kalau tengok memang banyak iklan or pro...